Presentació de l'exposició: ‘Més humans que mai’
Jornades
Sala d’actes de la planta baixa de l'Hospital de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats —
See in map
24/01/2025
24/01/2025 -- From 09:30h to 10:30h
24/01/2025 -- From 09:30h to 10:30h
Modality: In-person
Aquesta exposició és un homenatge als professionals i pacients. Mostra les persones que hi ha més enllà del seu rol com a pacients, metges o infermeres a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron. Reflecteix la part més humana.
L'exposició presenta també el primer Manual de Bones Pràctiques de Humanització en Lesió Medul·lar, un document científic pioner que estableix per primera vegada les línies estratègiques i les bones pràctiques necessàries per aconseguir una Unitat de Lesió Medul·lar humanitzada.
Es tracta d'una iniciativa emmarcada dins del projecte integral de humanització “HumanizaLE”, impulsat per EVEN (Experts en Bufeta Neurògena) i el projecte de humanització de l'hospital, centrat en l'àmbit de la Lesió Medul·lar.