Presència destacada de Vall d'Hebron al darrer Congrés de la Societat Espanyola d’Infectologia Pediàtrica

Representants de la Unitat de Patologia Infecciosa i Immunodeficiències de Pediatria de Vall d’Hebron i el grup de recerca d'Infecció i Immunitat al pacient pediàtric del VHIR van participar en taules rodones al congrés i van rebre premis.

04/04/2023

Representants de la Unitat de Patologia Infecciosa i Immunodeficiències de Pediatria (UPIIP) de Vall d’Hebron i el grup de recerca d'Infecció i Immunitat al pacient pediàtric del Vall d'Hebron Institut de Recerca (VHIR) van tenir una presència destacada a l’XI Congrés de la Societat Espanyola d’Infectologia Pediàtrica (SEIP). El Dr. Toni Soriano i la Dra. Natalia Ana Mendoza van moderar i participar en diferents taules rodones; la Dra. Maria Antoinette Frick, la Dra. Laura González i la Dra. Maria Espiau van presentar tres comunicacions orals. El premi al millor cas clínic del congrés va ser per ‘Infeccions urinàries recurrents de novo: més enllà de l’algoritme habitual’, que van realitzar la Dra. María Pieras i la Dra. Laura González d’acord amb l’aposta de la unitat de promoure la participació dels residents en recerca. A més, l’equip de la Unitat de Patologia Infecciosa i Immunodeficiències de Pediatria de Vall d’Hebron i  i el grup de recerca d'Infecció i Immunitat al pacient pediàtric del VHIR va participar activament en els tres projectes multicèntrics premiats com a millor comunicació oral així com a la millor publicació científica, amb treballs sobre maneig d’infeccions de transmissió sexual en nens i adolescents, toxoplasmosi congènita i infeccions invasives per S. pyogenes en infants.


La Dra. Susana Melendo, nova vocal de la junta directiva de la SEIP

En el decurs del congrés, que va celebrar-se a Múrcia del 9 a l’11 de març, la Dra. Susana Melendo va ser escollida com a vocal de la junta directiva de la SEIP pels quatre anys vinents.


Play PROA: una aposta per la innovació en docència

La col·laboració entre la Unitat i la Societat d’Infectologia Pediàtrica va permetre que els primers autors de les 10 millors comunicacions orals, el millor pòster i els tres casos clínics presentats a la sessió hagin rebut com a premi una inscripció gratuïta al curs PLAY-PROA de gamificació en el bon ús d’antimicrobians a pediatria.

Share it:

Related news

Related professionals

Subscribe to our newsletters and be a part of Vall d'Hebron Campus

The acceptance of these terms implies that you give your consent to the processing of your personal data for the provision of the services you request through this portal and, if applicable, to carry out the necessary procedures with the administrations or public entities involved in the processing. You may exercise the mentioned rights by writing to web@vallhebron.cat, clearly indicating in the subject line “Exercise of LOPD rights”.
Responsible entity: Vall d’Hebron University Hospital (Catalan Institute of Health).
Purpose: Subscription to the Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus newsletter, where you will receive news, activities, and relevant information.
Legal basis: Consent of the data subject.
Data sharing: If applicable, with VHIR. No other data transfers are foreseen. No international transfer of personal data is foreseen.
Rights: Access, rectification, deletion, and data portability, as well as restriction and objection to its processing. The user may revoke their consent at any time.
Source: The data subject.
Additional information: Additional information can be found at https://hospital.vallhebron.com/es/politica-de-proteccion-de-datos.