Avaluació de projectes de recerca Biomèdica pel CEIm del HUVH

 Cursos
  Virtual —
21/02/2023 al 07/03/2023
21/02/2023 -- De 09:00h a 20:00h
Dirigit a : El curs està dirigit per a professionals del Campus Vall d’Hebron que hagin presentat o vulguin presentar projectes de recerca amb humans per a ser avaluats pel CEIm HUVH.
Organització :
CEIm HUVH i Biobanco HUVH
Modalitat: A distància
Comparteix-lo:

Avaluació de projectes de recerca Biomèdica pel CEIm del HUVH

Veure https://aula.vallhebron.com/aula/documentos/biomedica2023.pdf

Activitats relacionades

Defensa de Tesi 'Association between the degree of immunosuppression measured by nuclear factor of activated T cells-regulated genes and cytomegalovirus infection in lung transplant recipients'

Aula 105 mòdul nord Unitat Docent Vall d'Hebron
18.03.2025 - 12:00
Tesis
Més informació

Jornada de portes obertes per a futurs residents

Varias localizaciones
18.03.2025 - 09:00
Jornades
Més informació

XXXIII Curs de transport pediàtric i neonatal

17.02.2025 - 09:00
Cursos
Més informació

II Curs teòric sobre l'abordatge de l'insomni a la salut mental

Hotel Alimara Calle de Berruguete, 126,08035 Barcelona
20.03.2025 - 10:50
Cursos
Més informació

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”.
Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut).
Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals.
Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment.
Procedència: El propi interessat.
Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades