Som un campus sanitari de referència que comprèn tots els camps de la salut: l'assistència, la recerca, la docència i la gestió.
La professionalitat, el compromís i la recerca dels professionals del Campus són elements clau per poder oferir una assistència excel·lent.
Apostem per la recerca com a eina per aportar solucions als reptes que ens trobem dia a dia en el camp de l’assistència mèdica.
Gràcies al nostre potencial assistencial, docent i de recerca treballem per incorporar nous coneixements per generar valor als pacients, als professionals i a la mateixa organització.
Generem, transformem i transmetem coneixement en tots els àmbits de les ciències de la salut per formar els futurs professionals.
La vocació de comunicació ens defineix. T’obrim la porta a tot el que passa al Vall d'Hebron Barcelona Hospital Campus i t’animem a compartir-ho.
Donació per a hospital
Donació per a recerca
Dra. Susana Otero, Epidemiòloga, Investigadora principal del grup de recerca en Epidemiologia i Salut Pública del VHIR-Epidemiòloga, Metge adjunt del Servei de Medicina Preventiva i Epidemiologia (Hospital Vall d’Hebron)
"Preparación y respuesta a la pandemia COVID-19: experiencia del Hospital Vall d’Hebron"
inscripció gratuïta: https://vhc.cat/Webinar_Recerca_Susana_Otero
Es farà una descripció de quina ha estat l'estratègia de l'hospital per afrontar el repte ocasionat per l'augment de demanada assistencial que ha comportat l'epidèmia Covid des de que va començar la transmissió comunitària al nostre entorn. Es detallaran les principals accions dutes a terme en quatre àmbits: capacitat assistencial, prevenció i control de la infecció a nivell hospitalari, vigilància epidemiològica i comunicació.
Trajectòria ProfessionalDe 2004 a 2008 va seguir el programa de formació per a metges en medicina preventiva i salut pública a l’Hospital Vall d’Hebron. L’any 2007 va treballar com a consultora a la Panamerican Health Organization, WHO (Washington DC).
L’any 2008 es va incorporar al Cemcat com a coordinadora del projecte Epidemiologia de l’Esclerosi Múltiple a Catalunya (Epidemcat) i donant suport metodològic i estadístic a la recerca clínica. L’any 2016 es va doctorar en Metodologia de la Recerca Biomèdica i Salut Pública (Universitat Autònoma de Barcelona, UAB). De 2011 a 2013 va col·laborar amb l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya per al desenvolupament de la Guia de pràctica clínica sobre l’atenció a les persones amb esclerosi múltiple. Posteriorment, va coordinar l’European ECTRIMS-EAN clinical practice guideline on the pharmacological management of people with Multiple Sclerosis. A l'any 2016 es va incorporar com a metge adjunt al Servei de Medicina Preventiva i Epidemiologia, específicament en la Unitat d'atenció al viatger i en la Unitat de vacunació de pacients d'alt risc. És professora associada de la facultat de medicina de la UAB.
Projectes / Línies de recerca / InteressosEpidemiologia descriptiva de l’Esclerosi Múltiple (incidència, prevalença, comorbiditat)Estudi dels factors de risc, pronòstics i de resposta al tractament associats a l’Esclerosi MúltipleMedicina basada en l’evidència: desenvolupament de guies de pràctica clínicaInmunogenicidad i seguretat vacunal en pacients inmunodeprimits
Amfitrio:Dr. Juanjo González López, Unitats d'Identificacions, Antibiogrames i Vigilància de la Multirresistència | Laboratori de Recerca | Servei de Microbiologia. Vall d’Hebron. Barcelona Hospital Campus. jjgonzal@vhebron.net
L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”. Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut). Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès. Legitimació: Consentiment de l’interessat. Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals. Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment. Procedència: El propi interessat. Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades