Sr. Néstor Muñoz Navarro

Instituciones

Serveis transversals

Ingeniero

Sóc enginyer industrial amb consolidada experiència en estandardització, qualitat, processos i optimització. Actualment centrat en la millora continua, l'organització de circuits i la gestió del canvi amb focus en valor de pacient i eliminació de residus.

Curriculum

ExperiènciaIncorporat el desembre de 2020, com Enginyer de Processos de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron formant part de l'equip de la Direcció de Qualitat, Processos i Innovació.
D'octubre de 2018 a desembre de 2020 vaig treballar per NISSAN com AILN Parts Quality Engineer a càrrec de: la qualitat de les peces de proveïdors Europeus subministrades a les plantes d'arreu del món de l'aliança internacional Renault-Nissan, el desenvolupament de proveïdors, auditories de procés i producte, anàlisi de problemes, validació de contramesures, homologació de canvis, etc.
Abans, vaig cobrir una baixa per paternitat durant tres mesos (Agost 2018 – Octubre 2018) la posició de KAM Technical sales dels clients de la cartera de mini-busos a MASATS S.A, encarregant-me de l'assessorament, oferta i servei tècnic de producte.
Anteriorment, de novembre de 2017 a agost de 2018 vaig treballar per SEAT com Consultor Tècnic de Qualitat Peça Premses durant la vida sèrie, monitorant i controlant la qualitat d'estampació, el catàleg de mesures (Maßnahmenkatalog) i els indicadors entre d'altres, també donant suport en les reunions d'escalació PQ-Tag i llançament de projecte.
Les primeres experiències laborals en el sector industrial van començar en primer lloc el 2015 per un taller auxiliar de mecanitzat a Barberà (TABSA) com a becari d'oficina tècnica i en segon lloc el 2016 pel fabricant de trens i material rodant ferroviari ALSTOM com a Production & Supply Trainee.
FormacióEm vaig titular el 2016 amb el grau d'Enginyer Mecànic industrial per l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Període en el qual vaig poder dur a terme el projecte final mitjançant el programa d'intercanvi Erasmus a l'Università di Salerno sobre l'estudi de pròtesi de maluc mitjançant el mètode dels elements finits.
També addicionalment m'he format com a auditor intern segons norma IATF:16949 i he realitzat diversos cursos sobre Lean manufacturing, qualitat i comunicació, entre d'altres.
Néstor Muñoz Navarro

Instituciones

Serveis transversals

Ingeniero

Suscríbete a nuestros boletines y forma parte de la vida del Campus

La aceptación de estas condiciones supone que dais el consentimiento al tratamiento de vuestros datos personales para la prestación de los servicios que solicitáis a través de este portal y, si procede, para realizar las gestiones necesarias con las administraciones o entidades públicas que intervengan en la tramitación. Podéis ejercer los derechos mencionados dirigiéndoos por escrito a web@vallhebron.cat, indicando claramente en el asunto “Ejercicio de derecho LOPD”.
Responsable: Hospital Universitario Vall d’Hebron (Instituto Catalán de la Salud).
Finalidad: Suscripción al boletín del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus, donde recibiréis noticias, actividades e información de interés.
Legitimación: Consentimiento del interesado.
Cesión: Sí procede, VHIR. No se prevé ninguna otra cesión. No se prevé transferencia internacional de datos personales.
Derechos: Acceso, rectificación, supresión y portabilidad de los datos, así como limitación y oposición a su tratamiento. El usuario puede revocar su consentimiento en cualquier momento.
Procedencia: El propio interesado.
Información adicional: La información adicional se encuentra en https://hospital.vallhebron.com/es/politica-de-proteccion-de-datos.